Geneem op Zebra Lodge (c) allen simpson
Geneem op Zebra Lodge (c) allen simpson

In ‘n grasieuse oomblik het jy verskyn
en net daar gestaan
en my bekyk
asof jy my hart wou toets

in jou oë
was die universe versteek
en ek kon dit voel
tussen jou en my
was die gevoel
dat ons een is
gekonnekteer
soos die web van Wyrd

ons is broers
saam geskape
gebore
in Moeder Aarde
kameelperd en die wolf
albei digters in ons eie manier
elke oomblik
as ek aan jou dink
is dit ‘n vers, ‘n gedig
want jy is ‘n muse
net deur te wees

(c) 2014 allen simpson

Soos die weird mannetjie wat ek is, het ek met die kameelperd gepraat en hy het aandagtig geluister. Ek het so naby aan Die Gode gevoel. Dit was ‘n spesiale oomblik. Hanneliese was ook daar en het gesê die oomblik was vir haar ook spesiaal want sy het gehoop om die naweek ‘n kameelperd te sien.

Die gedig word opgedra aan Hanneliese Oberholzer, aan die Aard Moeder en aan alle kameelperde, almal van hulle, sommer net

