Dit gebeur min maar soms kry ‘n mens laat in die aand ewe skielik ‘n depressie en jy soek daai een ding wat jou uit dit kan haal. Gisteraand het ek eweskielik so teen ses uur net af gevoel. Dit gebeur min. Toe sit ek ‘n weird song mix wat iemand my gegee het op en tussen die liedjies het een my net opgevat en beter laat voel. DIe weird ding is dit was in een of ander oosterse taal (Later uitgevind it is Javanees) en ek het nie verstaan wat die dame sing nie, maar dit het my opgevat… elke slaan van die trom het my gelig, elke noot van die instrumente. En toe vind ek die lirieke van die liedjie en dit het my verstom
So ek deel die liedjie met julle en die lirieke in Javanees (wel dis wat Google Translate my belowe dit is), en die woorde in Engels.

Video:

Lirieke (Javanees): Kasme Wade (promises) Nibhayenge Hum, Milate Rahenge Janam Janam Dekha Maine Tujhko Toh Mujhe Aisa Laga Barso Kaa Soya Huwa Pyar Meraa Jaga Too Hain Diya Mai Hoo Batee, Aaja Mere Jivan Sathee

Lirieke (Engels): We will keep our promise and live up to it life after life. Love that was buried deep within, surfaced the moment I saw you! We are made for each other , so why be apart!

Liedjies wat gaan oor liefde het ‘n energie en al verstaan mens soms nie die woorde in ‘n taal nie, is daar ‘n gevoel… liefde skyn deur in elke taal. Kopiereg van liedjie aan sangers en die komponis(te) my woorde is my eie kopiereg, moet nie uit my mond steel nie, ne!

(c) 2015 allen simpson

