ek soek my land se oop spasies, woude en wind
waar ek kan skree in die berge “Afrika ek’s jou kind”
waar geld net ‘n skerf is in die lewe se glas
waar ek kan skuil vir die hitte agter ‘n boom se bas
waar die reuk van bloekom en denneboom my verlei
en die muses in my hart my na nuwe gedigte lei
waar Harties se damwal soos ‘n lorelei my roep
en in Pelgrimsrus wil ek chill op ‘n cottage se stoep
in die woude van Sabie wil ek my wolfroep skree
waar die kranse en berge my eggo antwoorde gee
ek wil ink riviere bloei uit my digters hart
en reis na jou bekoorlike hoeke,
my geliefde Moederland
ek wil jou gee en offer wat jy vra
verskoon my oom C.J. jou gedig is hierin geweef
ou woorde towenaar, ek hoop jy sal my vergeef
want soos jy is ek maar net ‘n gypsy in my land
‘n digpelgrim sonder grense
met Afrikaans in bloed, my siel en my hand.
EK sal aanhou lewe en swerwe
tot die doodskaduwee kom
en dan nogsteeds op die pragtige stukkie aarde
iewers in die Jakarandas gaan blom

ek is maar net ‘n digpelgrim
dit is my reis
my wolwedans in die skemer
en Suid Afrika my paleis

(c) 2015 allen ‘wolfie’ simpson
met apologie aan C.J. Langenhoven

