neem my, bind my met fyn satyn lint
kus my, maak my lewe, as jou marionette
laat my dans soos ‘n sigeunerin
op die neurie van jou hart se klank palet
vlinder my met vingers sag, bring my in die dans
blindoek my, sodat ek in die donker mis kan verlore raak in jou trans
laat ek blindelings voel met my wese dat jy by my is
laat ons tango in die duister van ons liefde

breek die stilte net
met die dromme van die hart
fluister my ‘n minnesang
wat my van plesier verward
maak my dan los, in die woude van jou trans
bring uit in my die dier, wat in duister met jou dans
ons verhoog, net die passie-spel oomblik in tyd
tot ons vuur van genot, net die as word in die wind

(c) 2015 allen simpson

kunswerk van Mirjana Grasser

ek was deur een van my gunsteling bloggers Net Ek gevra om na ‘n klompie kunswerke van die kunstenaar Mirjana Grasser te kyk en ‘n gedig te skryf. Toe skryf ek Duisterdans. Om meer van die prente te sien, kliek hier by die skakel: http://bit.ly/Net_Ek_en_Mirjana

