Kobus Cloete by sy kopie van my boek
Kobus Cloete by sy kopie van my boek

Dankie aan al my lesers op my blog en op Facebook wat my en ALicha se boek Asylum of Verse bestel het. Die wat per pos bestel het, julle boeke is Maandag gepos en sal dalk al more by julle aankom.

Asylum of Verse
Asylum of Verse

Asylum of Verse is ‘n woordspeling op die woorde ‘asylum’ en ‘verse’ bedoelende dat ons as skrywers van die boek, vind ons toevlug, of herberg van die wêreld in die magiese krag en kompleksiteit wat verse (of poësie) is. Enige ander betekenis wat jy as leser ervaar oor ons boek se titel, los ons vir jou verbeelding.

BESTELLINGS EN KOSTE:

Asylum of Verse se koste is R150 (Dis is R110 plus R40 Posgeld) en kan verkry word deur my, Wolfie te email by ookamishadows@gmail.com of deur my op my Facebook te inbox.

