Weet jy wie ek is, wat in die skadu’s wag
Wanneer duisternis jou ontwrig
Wanneer jou hart net wil sug
En jy blind en arm-af-gekap voel?

Sal jy my naam roep en luister na my stem?
Toe ek vrygelaat is uit die boks
En wanhoop gesaai is in jou wêreld
Het my naam ontstaan in jou hart.

Ek wag in die skadus
Laat jou hart my naam skree
Ek weier my kragte nooit

My naam… is HOOP

Daar is ALTYD hoop

(C) 2013 allen simpson
Hoop vergaan nooit!

Die ou gedig van my is geinspireer deur die Griekse legende van Pandora. Pandora het mos ‘n boks oopgemaak wat sy nie moes nie in ‘n onskuldige wêreld en al die slgte dinge soos haat, wraak, moord ens het ontsnap in die wêreld in. Sy was geskok. Toe vlieg ‘n laaste dingetjie uit die boks en sê:”Pandora, wees nie bevrees nie. Ek is hoop. Ek is die beste wapen teen all slegte dinge”

Onthou altyd al is daar so baie slegte dine in jou lewe, daar IS altyd hoop. Dit wag saam met jou in die skadus van jou lewe. Dit gee jou krag. Dit help altyd. Moet hoop nooit weggooi nie.

